Tuesday, January 30, 2007

Portofele cu capsa pusa

Portofelul asta e cam capsat. Noua ne place insa despre el, cu personalitatea exuberanta de care da dovada si cu simtul umorului pe care il poseda din plin.

Inca de la inceput a avut o conceptie proprie despre viata si a fost adeptul sloganului "my way or the highway". Noi l-am vrut din stofa vishinie combinata cu bumbac verde ornat cu floricele, insa el s-a gandit ca i-ar sta bine si cu putina matasica rosie imbulinata (matasica!!!!! rosie!!!! si cu buline pe deasupra!!!!). Ma rog, stiti cum e, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, asa ca atunci cand ne-am uitat la el si l-am vazut asa impopotonat nu am stiut ce sa mai facem...l-am luat, l-am iubit si l-am ingrijit, iar acum a venit momentul sa isi deschida aripile si sa zboare din cuibul parintesc.

E foarte lovable, va garantam (desi a dat semne de nesupunere). Acum, daca el e genul mai extrovertit si ii place sa iasa in evidenta, cine suntem noi sa il oprim?

La o adica, mai bine unul cu personalitate decat unul sters, nuh?

Desi aveam nevoie doar de o poza, il puteti vedea mai jos in diverse ipostaze (ce, credeati ca la photo shooting noi am hotarat ce si cum?!?!)...

Later edit: Daca cineva il vrea, il gaseste la magazinul Zebra Society (Calea Victoriei nr. 122, in gang).


Portofelus captivus





















Pe plaja



















si capsa...





0 comments: